Pachet complet de servicii pentru sănătatea picioarelor tale

Clinica de Podiatrie Bucureşti le-a pregătit pacienţilor cu diabet zaharat o ofertă de servicii integrate de evaluare a stării de sănătate. Astfel, în cadrul unei vizite la clinică, în aproximativ 3 ore, veţi beneficia de un pachet complex de servicii cu o reducere de 30%.

header oferta pe site Bucuresti_1200x628

Pachetul constă din următoarele servicii:

1. Consultaţie diabet zaharat

Hemoglobina glicozilată este o analiză de laborator esenţiala în diagnosticarea cu acurateţe a diabetului zaharat sau a evoluţiei unui pacient care a fost diagnosticat cu această afecţiune. Persoanele care suferă de diabet trebuie să îşi facă această analiză în mod regulat pentru a ţine sub control nivelul glicemiei.

+ Analiza hemoglobinei glicate

+ Analiza clasică a glicemiei

2. Consultaţie chirurgicală

+ Doppler sonic arterial

+ Intervenție și pansament unde este cazul

1. Sudoscan

Diabetul zaharat este cea mai frecventă cauză identificabilă a Neuropatiei Autonome. Identificarea precoce a acestor complicații, care pot fi asimptomatice pentru până la 50% din cazuri, are potențialul de a reduce sau întârzia complicațiile cu un tratament preventiv în timp util.

1. Pedichiură medicală

În cadrul Clinicii de Podiatrie București veți primi o ședință pedichiură medicală  de la specialiștii noștri cu experiență în tratarea micozelor, verucilor, bătăturilor și unghiilor încarnate.

1. Examen clinic funcțional și biomecanic al piciorului diabetic

+ Evaluarea încălţămintei şi recomandări referitoare la încălţăminte
       + Recomandarea de orteze funcționale de picior

+ Evaluarea presiunilor plantare din zonele cu risc cu platforma P-Walk

1. Evaluare risc cardio-vascular cu aparat PGE-reader
  2. Coroborarea informațiilor medicale de la toți membrii echipei și găsirea celor mai bune soluții pentru fiecare pacient în parte.

Oferta este valabilă în perioada 15 octombrie - 20 decembrie.

Pentru acest pachet de servicii se oferă o reducere de 30%, astfel că prețul final este de 595 de lei.

Pentru programare vă rugăm să ne contactați la:

Tel.: 0770-337-793 sau 0770-338-551

Email: bucuresti@clinicapodiatrie.ro