SUDOSCAN

sudo-scan

Sudoscan – diagnosticul precoce și urmărirea evoluției polineuropatiei.

Neuropatia diabetică este una dintre cele mai supărătoare complicații ale diabetului, care se manifestă in primul rand prin perturbări ale sensibilității piciorului. Peste 50% din persoanele diagnosticate cu diabet suferă de neuropatie diabetică.

Neuropatia diabetică scade semnificativ calitatea vieții, împiedicând pacienții să aiba o viață normală de familie, un somn bun, să desfășoare activități zilnice.

Primele semne ale neuropatiei diabetice la nivelul picioarelor sunt:

• înțepături
  • furnicături
  • durere
  • piele uscată și caldă
  • arsuri

Acestea pot fi urmate de:

• atrofia musculaturii piciorului, cu modificări ale stabilității, până la pierderea echilibrului
  • reducerea până la pierderea totală a senzației de durere și a percepției temperaturii
  • vindecarea prea lentă a leziunilor, in special de la nivelul picioarelor

În primele faze ale bolii, până la 50% din cazuri, neuropatia poate fi asimptomatica (fără simptome) sau puteți simți doar o ușoară arsură sau furnicături în picioare. Diagnosticarea neuropatiei în această perioada asimptomatică are potențialul de a reduce sau întârzia complicațiile diabetului cu un tratament adecvat în timp util.

Cum este posibil? Examinarea pacientului cu dispozitivul medical Sudoscan.

Sudoscan, primul dispozitiv din România pentru cuantificarea Neuropatiei Periferice Autonome (neuropatia diabetică, neuropatia post chimioterapie, boala Parkinson, boala Fabry, polineuropatia amyloida familială)

Examinarea este ușor de realizat, de scurtă durata (durează 3 minute), neinvazivă, cu rezultat rapid în 10 secunde.

Conform ghidului Asociației Americane de Diabet, această examinarea este obligatorie cel puțin o dată pe an la toți pacienții cu diabet tip 2 (indiferent de debut), și pentru cei cu diabet tip 1 la 5 ani de la debut.

Solicitați acum o consultatie.