Noutăți

maxresdefault

Vorbește pacientul

Luminița Mureșanu, pacient al Clinicii de Podiatrie Cluj-Napoca, povestește experiența ei cu Clinica de Podiatrie din Cluj-Napoca.

video2

De ce este importantă îngrijirea piciorului de către podiatru?

Echipa multidisciplinară și aparatura performantă a Clinicii de Podiatrie stau la baza îngrijirii corecte a piciorului. Mădălina Todea, asistent medic generalist, explică de ce este importantă îngrijirea piciorului de către specialiști.

video1

Cum se tratează unghia încarnată?

Unghia încarnată este o afecțiune des întâlnită la picior, cauzată de tăierea incorectă a unghiilor sau de alți factori precum purtarea constantă a încălțămintei nepotrivite. Ea este recunoscută după durerea pe care o cauzează în timpul mersului, însă această problemă poate duce chiar la o infecție bacteriană. Mădălina Todea, asistent medic generalist la Clinica de Podiatrie, ne vorbește despre cum se tratează unghia încarnată pentru ameliorarea situației.

video3

Îngrijirea piciorului la Clinica de Podiatrie

Îngrijirea corectă a picioarelor presupune anumiți pași care trebuie respectați, fiecare având un rol bine definit.

Mădălina Todea, asistent medical generalist, prezintă în amănunt acești pași și oferă câteva sfaturi pentru acasă.

28 06 2019 (43)

Primul student în practică la Clinica de Podiatrie

Luigi Dina este student la în anul II la Podiatrie la Universitatea din Northampton, Marea Britanie, și a efectuat un stagiu de practică la Clinica de Podiatrie din Cluj-Napoca. Ne-a povestit cum lucrează podiatrii în Marea Britanie și care este statutul lor, cum învață studenții și de ce semne să ținem cont pentru sănătatea picioarelor noastre.

podi_1

podiatrie2